Seo Price List
מחירון קידום
אורגני
כמה אמור לעלות קידום אורגני?
אתרים העוסקים בתחומים נישתיים כמו 'כסאות חליבה לרפתנים' יזדקקו לזמן קצר ותקציב קידום נמוך מאד על מנת להגיע למקום ראשון בתוצאות החיפוש. לעומתם, לאתרים העוסקים בהשכרת רכב או בעיצוב פנים יידרשו תקציבים גבוהים וזמן רב כדי להגיע לתוצאות מיטביות.
כמו כן, אתרי חנות עם מוצרים זקוקים להרבה עבודה פנימית בתוך האתר, לעומת אתרי תדמית קטנים שכל מטרתם היא טופס הלידים, ואין הרבה מה לעשות בתוכם.
לכן, אנחנו נותנים הצעת מחיר עם תקציב מומלץ עבורכם רק לאחר בדיקה של האתר שלכם ותחום הפעילות שלו.
ועדיין המחיר בסופו של דבר הוא פיקס ואחיד לכולם, יש עלות עבודה תוכן, קישורים וכתבות יח"צ שקובעים את המחיר. האפשרויות מחיר משתנות לפי הצורך.
מה בדיוק אנחנו בודקים?
אבל בכולופן באנו לדבר על כסף, לא? 🙂
אז אלו חבילות מומלצות לקידום אתרים איכותי:
תחרות נמוכה
נישות ספציפיות או אתרים שיש להם קהל יעד מדוייק בלי הרבה ביטויים לקידום. לחילופין אתרים שמעוניינים לשמר מצב קיים ואפילו להתקדם מעט.-
אופטימיזציה מלאה לאתר
-
3קישורים
-
2מאמרים
-
כתבות יח"צ
-
דוח ביצועים מפורט
-
זמינות מלאה
בהודעה 30 יום מראש
תחרות בינונית
נישות סטנדרטיות ואתרים במגוון תחומים רגילים עם מתחרים ועם נפח ביטויים ממוצע. אתרים שמעוניינים לא לשקוט על השמרים אלא לגדול מחודש לחודש.-
אופטימיזציה מלאה לאתר
-
5קישורים
-
3מאמרים
-
כתבות יח"צ
-
דוח ביצועים מפורט
-
זמינות מלאה
בהודעה 30 יום מראש
תחרות גבוהה
אתרים עם תחרותיים בנישות מכובדות עם נפח חיפושים מסיבי ותחרות חזקה על כל ביטוי. אתרים שמעוניינים לעוף קדימה ולזנק בכל המדדים במהירות.-
אופטימיזציה מלאה לאתר
-
10 קישורים
-
5 מאמרים
-
כתבות יח"צ
-
דוח חודשי מפורט
-
זמינות מלאה
בהודעה 30 יום מראש
זאת דוגמה פיקטיבית, בחרנו אתר רנדומלי לחלוטין והפקנו עבורו הצעת מחיר מלאה הכוללת מחקר קטן, בדיקת מתחרים ופוטנציאל שוק. ההצעת מחיר מותאמת לצורך הספציפי של האתר הזה. (מוזמנים להעביר להם את ההצעה 😉 אפילו תקבלו עמלה…)
כל לקוח אצלינו מקבל הצעת מחיר שנראית בדיוק כך עם התאמה מדוייקת לאתר שלו. רוצים גם? פנו עכשיו וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית לקידום האתר שלכם.
לפי מה נקבע מחיר של קידום אורגני?
התמחור של קידום אורגני נעשה בשני שלבים.
שלב ראשון: הבנת הפרויקט, איזה סוג אתר זה, מה רמת התחרות, כמה מילים נקדם ועוד.
לאחר מכן מגיע התמחור בפועל של מה הלקוח מקבל ובתמורה לאיזה מחיר.
השלב השני עוזר ללקוח להבין את הצעת המחיר ולעקוב שהוא מקבל את מה שהוא משלם עליו.
1
שלב ראשון:
מה האתר צריך
סוג האתר:
זה אתר תדמית בן כמה עמודים? אתר חנות עם מעט מוצרים? הרבה מוצרים? אולי בכלל אתר בלוג? כמה תוכן יש באתר? כל סוג של אתר דורש כמות וצורת עבודה שונה, לאתר בלוג דרוש יותר שעות אופטימיזציה מלאתר תדמית ופחות מלאתר חנות עם אלפי מוצרים.
רמת תחרות:
ככל שרמת התחרות עולה כך עבודת הקידום צריכה להיות יותר מסיבית, בדרך כלל תחרות גבוהה יותר זה אומר יותר קישורים ותוכן בכל חודש, לא בהכרח יותר אופטימיזציה. דוגמה לתחרות נמוכה – ניקוי בניינים רבי קומות, תחרות גבוהה – צימרים.
צורת בניית האתר:
אתר בפלטפורמת קוד פתוח כדוגמת וורדפרס יהיה קל יותר לקידום מאתר בקוד סגור כדוגמת וויקס והרבה יותר קלים באתרים שנבנו בקוד מאפס. יש מקדמי אתרים שבכלל לא מקדמים אתרים כאלה, אנחנו לא נבהלים מאתגרים אבל בהחלט דרושים יותר משאבים לקידום אתרים בקוד סגור.
כמה מהר נרצה להתקדם:
את זה צריך לומר בערבון מוגבל כי גם אם למישהו יש תקציב בלתי מוגבל לחלוטין עדיין בקידום אורגני דברים לוקחים זמן, קידום אתר עורך דין דורש זמן וגם עם תקציב של 100-K בחודש לא נוכל להביא את האתר למקום ראשון בחודש. יותר סביר שעבודה כזאת תביא לחסימה מגוגל לחלוטין…
מה כלול בעבודת הקידום:
קידום אורגני הוא שם די כוללני אבל יש כמה רמות שונות של קידום אתרים, יש קידום שהוא רק לדאוג למיקומים גבוהים בגוגל, יש קידום שכולל בדיקה ומעקב המרות, יש ניהול תוכן ברמה גבוהה ויש אפילו שיפור מתמיד של יחס ההמרה והUX והUI של האתר. לכל עסק מתאים רמת קידום אחרת ולא בהכרח הרמה הגבוהה זה מה שדרוש לעסק שלך.
2
שלב שני:
מה האתר מקבל
שעות אופטימיזציה
אופטימיזציה היא החלק שהכי קל להתעלם ממנו בקידום אתרים, הסיבה היא כי זה נתון לא מדיד כל כך בפעולות, בנוסף קשה להסביר ללקוח מה עשינו.
בדיוק לכן חשוב מאוד להבין כמה שעות עבודה מקבל האתר בפועל.
תוכן
כמה תכנים חדשים עולים לאתר בכל חודש? כמה תוכן לבלוג? כמה תוכן לעמודים פנימיים.
קישוריים חיצוניים
כמה קישורים חיצוניים האתר מקבל בכל חודש? מה רמת הקישורים? מאיזה אתרים מקשרים? נקודה חשובה לוודא היא שהקישורים הם של הלקוח ולא מוסרים בסוף תהליך הקידום.
דוחות פעולה
כמה מידע אתם מקבלים על תהליך הקידום? גם להכין ולכתוב את הדוח לוקח זמן וזה חלק ממחיר החבילה, יכול להיות שכל מה שאתם צריכים זה דו"ח רבעוני על כל התקופה ויכול להיות שצריך דו"ח בכל סוף שבוע. חשוב לוודא שהדו"ח מפורט ככל הניתן.
פגישות
לא בטוח שצריך תלוי בתקציב אבל אם צריך זה כמובן משפיע על המחיר
שירותים נוספים וזמינות
בדרך כלל בריטיינר גבוה המחיר כולל ההזנה לשיחות של נציגי מכירות, אחסון אתר, עדכון מוצרים ועוד. הכול תלוי בצורך ובחבילה.
בקידום אורגני המחיר מורכב מכמה דברים נקודתיים שתורמים לקידום,
ניתן לרכוש גם מוצר פרטני לצורך הקידום.
-
קישור לאתר
-
קישור מאתר חדשות חזק
-
כתיבת תוכן SEO מקצועי לאתר
-
מחקר מילות מפתח
-
כתיבת מאמר מקצועי
-
שעת הדרכת SEO בזום