Our Services

שאלות נפוצות

מחיר קידום אתר נגזר מכמות הקישורים, התוכן ושעות העבודה על האתר. מה הכמות הנדרשת מכל דבר משתנה לפי תחרות, תחום, דחיפות הקידום ונסיון. תוכלו לפתוח את מחירון קידום אורגני ולקבל מידע מפורט.

קישורים חיצוניים הם פרמטר חשוב במיוחד בקידום אתר, הם נותנים לגוגל אינדיקציה על האתר המקודם, כי אם אתרים חזקים מצביעים על האתר, כנראה שזה אתר סמכותי שאתרים אחרים סומכים עליו.

לקידום אתרים יש כמה מדדים להצלחה, כמובן שהפרמטר העיקרי הוא כסף, כמה מכירות היה וכמה עסקאות נסגרו, אבל לפעמים המדד הזה לוקח זמן ולכן חשוב למדוד לאורך הדרך מדדים נוספים. הנה כל המדדים החשובים שיכולים להצביע על כשלון או הצלחה בקידום.

  • עלייה במכירות
  • עליה בסגירת עסקאות
  • עלייה בכמה הלידים או הפניות מהאתר
  • מיקום מילים נבחרות
  • כמות כניסות לאתר
  • שיפור זמני שהייה באתר 

כל חברת קידום וכל מקדם אתרים מכניס לדו"ח פירוט שונה שלדעתו חשוב לשיקוף העבודה ללקוח. הפרמטרים שבהכרח חשובים שיהיו בדוח הם: התקדמות במיקומים, גדילה בכניסות לאתר, קישורים חיצוניים של החודש, מאמרים שעלו לאתר.

כן אתה יכול! קידום אתרים הוא סדרת פעולות שחלקם הגדול פשוט למדי וכל אדם שאינו טכנופוב יכול בקלות ללמוד לעשות אותם לבד. ניתן לעשות קורס קידום אתרים קצר ולדעת לקדם לבד. 

אבל למקדם אתרים מקצועי יש ניסיון, קשרים וידע שיתנו לו ייתרון משמעותי על פני אדם שמקדם לבד. 

ומעל זה למה לך? התפקיד שלך זה להתעסק במה שאתה טוב בו שזה העסק שלך, אם יש לך זמן פנוי… כנראה שהגיע הזמן לפנות לקידום אתרים

זה אחד השאלות הקשות שיש הרבה משתנים שצריך לקחת בחשבון, אבל בגדול בתקציב סטנדרטי ניתן לומר ש:

  1. אתרים נישתיים ובלי תחרות בכלל כמו למשל: אומנות בלחם… (כן יש דבר כזה) או סלסול פאות יקח בין חודש לשלושה חודשים להגיע למקומות ראשונים.
  2. אתרים עם תחרות נמוכה כמו למשל אילוף תוכים, או תהליכי גיור יקח בין 3 ל-6 חודשי קידום למקומות ראשונים
  3. אתרים עם תחרות בינונית עד קשה כמו למשל ריהוט, מוצרי תינוקות, ביגוד מתנות וכו' יקח בין 6 חודשים לשנה עבודה אינסטנסיבית
  4. אתרים בתחום תחרותי במיוחד כמו למשל צימרים, עורכי דין, ניסור בטון, מכללות ועוד יקח בין שנה לשנתיים לעמוד ראשון.

אנחנו מתחייבים לסדרת פעולות שבהכרח יביאו לקידום האתר. לגבי מיקומים אין אפשרות להתחייב כל עוד אנחנו לא גוגל, יש לנו מניות שם, אבל עוד לא מספיק כדי לקבוע.

אבל כמובן ניתן למדוד בכל חודש את ההתקדמות ולעשות חישוב מסלול מחדש.

מתחרים ישירים לא! אם אנחנו נקדם את קוקה קולה (אנחנו ממש רוצים אותם, מי שיש לו שם קשרים שידבר איתנו) אנחנו לא נקדם באותו זמן את פפסי. אבל כן נקדם מתחרים לא ישירים כמו למשל את שעוני רולקס (שגם אותם אנחנו רוצים) ואת שעוני קסיו. זה לא אותו קהל יעד.

בגדול כל האתרים שמוכרים משהו שמנוגד להשקפת עולמינו. וזה כולל אתרים עם תכנים מיניים, אתרים שמשווקים השקעות בסיכון גבוהה בלי הסבר ראוי על הסיכון, אתרי הימורים וכדומה.

רוצה שנבדוק מה ניתן לשפר באתר שלך?