לפי מה נקבע מחיר של קידום אורגני?

התמחור של קידום אורגני נעשה בשני שלבים.
שלב ראשון: הבנת הפרויקט, איזה סוג אתר זה, מה רמת התחרות, כמה מילים נקדם ועוד.
לאחר מכן מגיע התמחור בפועל של מה הלקוח מקבל ובתמורה לאיזה מחיר.
השלב השני עוזר ללקוח להבין את הצעת המחיר ולעקוב שהוא מקבל את מה שהוא משלם עליו.

1

שלב ראשון:

מה האתר צריך

סוג האתר:

זה אתר תדמית בן כמה עמודים? אתר חנות עם מעט מוצרים? הרבה מוצרים? אולי בכלל אתר בלוג? כמה תוכן יש באתר? כל סוג של אתר דורש כמות וצורת עבודה שונה, לאתר בלוג דרוש יותר שעות אופטימיזציה מלאתר תדמית ופחות מלאתר חנות עם אלפי מוצרים.

רמת תחרות:

ככל שרמת התחרות עולה כך עבודת הקידום צריכה להיות יותר מסיבית, בדרך כלל תחרות גבוהה יותר זה אומר יותר קישורים ותוכן בכל חודש, לא בהכרח יותר אופטימיזציה. דוגמה לתחרות נמוכה – ניקוי בניינים רבי קומות, תחרות גבוהה – צימרים.

צורת בניית האתר:

אתר בפלטפורמת קוד פתוח כדוגמת וורדפרס יהיה קל יותר לקידום מאתר בקוד סגור כדוגמת וויקס והרבה יותר קלים באתרים שנבנו בקוד מאפס. יש מקדמי אתרים שבכלל לא מקדמים אתרים כאלה, אנחנו לא נבהלים מאתגרים אבל בהחלט דרושים יותר משאבים לקידום אתרים בקוד סגור.

כמה מהר נרצה להתקדם:

את זה צריך לומר בערבון מוגבל כי גם אם למישהו יש תקציב בלתי מוגבל לחלוטין עדיין בקידום אורגני דברים לוקחים זמן, קידום אתר עורך דין דורש זמן וגם עם תקציב של 100-K בחודש לא נוכל להביא את האתר למקום ראשון בחודש. יותר סביר שעבודה כזאת תביא לחסימה מגוגל לחלוטין…

מה כלול בעבודת הקידום:

קידום אורגני הוא שם די כוללני אבל יש כמה רמות שונות של קידום אתרים, יש קידום שהוא רק לדאוג למיקומים גבוהים בגוגל, יש קידום שכולל בדיקה ומעקב המרות, יש ניהול תוכן ברמה גבוהה ויש אפילו שיפור מתמיד של יחס ההמרה והUX והUI של האתר. לכל עסק מתאים רמת קידום אחרת ולא בהכרח הרמה הגבוהה זה מה שדרוש לעסק שלך.

2

שלב שני:

מה האתר מקבל

שעות אופטימיזציה

שעות העבודה שהולכים לעבוד לכם על האתר, בקידום אורגני חשוב מאוד שיהיה ברור לחברה שמקדמת כמה שעות הם הולכים לעבוד בשבילכם, קל מאוד לעשות בקידום אתר רק את מה שחייבים כדי לצאת ידי חובה. ואז נוצר מצב שכמעט לא משפרים דברים חדשים באתר וחבל כי תמיד יש מה לשפר וצריך לשפר.
כמו שאמרנו, יש שעות שפשוט צריך להבין מה בעייתי בחווית המשתמש ולהסיק מסקנות לשיפורים נדרשים.

תוכן

כמה תכנים חדשים עולים לאתר בכל חודש? כמה תוכן לבלוג? כמה תוכן לעמודים פנימיים.

קישוריים חיצוניים

כמה קישורים חיצוניים האתר מקבל בכל חודש? מה רמת הקישורים? מאיזה אתרים מקשרים? נקודה חשובה לוודא היא שהקישורים הם של הלקוח ולא מוסרים בסוף תהליך הקידום.

דוחות פעולה

כמה מידע אתם מקבלים על תהליך הקידום? גם להכין ולכתוב את הדוח לוקח זמן וזה חלק ממחיר החבילה, יכול להיות שכל מה שאתם צריכים זה דו"ח רבעוני על כל התקופה ויכול להיות שצריך דו"ח בכל סוף שבוע. חשוב לוודא שהדו"ח מפורט ככל הניתן.

פגישות

לא בטוח שצריך תלוי בתקציב אבל אם צריך זה כמובן משפיע על המחיר

שירותים נוספים וזמינות

בדרך כלל בריטיינר גבוה המחיר כולל ההזנה לשיחות של נציגי מכירות, אחסון אתר, עדכון מוצרים ועוד. הכול תלוי בצורך ובחבילה.

התבלבלתם? רוצים שנבנה לכם הצעת מחיר מותאמת אישית?

פנו אלינו ונתאים לכם תוכנית מדוייקת לקידום האתר שלכם

דוגמה למחירון קידום אתרי חנות

באתרי חנות יש בדרך כלל המון עמודי קטגוריה שכל אחד מהם צריך עבודת אופטימיזציה משלו, יש תגיות, סינונים ועוד. כמות העבודה on site, (עבודה בתוך האתר) גדולה משמעותית מאתר תדמית. ולכן בהצעת מחיר יש הרבה מקום לאופטימיזציה לאתר.

תחרות נמוכה

אתרי חנות בנישה
לא תחרותית
2,990 לחודש
  • 4שעות אופטימיזציה לאתר
  • 4 קישורים
  • 2 מאמרים
  • דוח חודשי מפורט
  • זמינות מלאה
  • שיפור יחס המרה
  • אחסון אתר
  • ההזנה לשיחות מכירה
דוגמה!

תחרות בינונית

אתרים ברמת
תחרות בינונית
4,990 לחודש
  • 8 שעות אופטימיזציה
  • 6 קישורים
  • 4 מאמרים
  • דוח חודשי מפורט
  • זמינות מלאה
  • שיפור יחס המרה
  • ההזנה לשיחות מכירה
  • אחסון אתר
דוגמה!

תחרות גבוהה

אתרים עם רמת תחרות גבוהה במיוחד
7,990 לחודש
  • 15 שעות אופטימיזציה
  • 10 קישורים
  • 8 מאמרים
  • דוח חודשי מפורט
  • זמינות מלאה
  • שיפור יחס המרה
  • אחסון אתר
  • ההזנה לשיחות מכירה
דוגמה!

לקוחות שממש עפים עלינו

מנחם אדם מוכשר מאד, אמין ומקצועי. נותן מעצמו ודואג ללקוח ברמה האישית הטובה ביותר, מומלץ בחום!!
יוסף לוי
קידוחי בטון
את הלקוחות שלי אני מפנה לעשות קידום, רק אצל מני התותח, שירות מעל ומעבר. מומלץ בחום
ברוך קליין
מעצב אתרים