מני וינפלד
מני וינפלד
חי ונושם קידום אורגני, מומחה לאסטרטגיית קידום ולשיווק דיגיטלי. עושה הכול כדי להוציא כל לקוח מרוצה עד הגג

תוכן עניינים

אהבתם?
שתפו

גוגל לעסק שלי: דף עסקי שמביא לידים חמים ולקוחות משלמים

גוגל לעסק שלי
'גוגל לעסק שלי' הוא דף עסקי חינמי שגוגל מאפשרת לעסקים לפתוח ב"גוגל מפות". המעלה הגדולה של הדף הוא שהתוצאות מופיעות בו לפי מיקום נוכחי, כלומר – אם הגולש חיפש אותך כשהוא היה קרוב פיזית למקום העסק, הסיכוי שהאתר שלך יופיע בתוצאה גבוהה בגוגל עולה בהתאם.

תוכן עניינים

איך מביאים לעסק שלי לקוחות חדשים?

אחד האתגרים הגדולים של עסקים, ולא משנה אם מדובר על עסקים קטנים של איש אחד או על תאגידים גדולים, הוא להביא לקוחות חדשים.

יש כיום תחרות גדולה כמעט בכל נישה ובכל תחום, ולכן יש להקצות משאבים שונים כדי להבליט את העסק מול הלקוחות הפוטנציאליים.

בגלל זה עסקים רבים מעוניינים לקדם את העסק שלהם בגוגל. ככל שהעסק מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך עולה הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים יחשפו אליו.

בניגוד לרשתות החברתיות השונות שבהן הלקוח הפוטנציאלי שלנו פשוט גולל ונחשף למגוון תכנים שונים, בגוגל השליטה נמצאת בידיים שלו – הוא בוחר את התכנים שאליהם הוא מעוניין להיחשף.

זו הסיבה שבזכותה הלידים שמגיעים מקידום אורגני הם לידים חמים יותר שקל הרבה יותר להפוך אותם ללקוחות משלמים.

תוספת מהירה לקידום אתר

ישנם עסקים רבים שנמצאים בשוק תחרותי מאוד. כדי לקדם את האתר שלהם למקומות הראשונים בתוצאות חיפוש גוגל הם יצטרכו להשקיע משאבים רבים ולהבין שמדובר בתהליך שעשוי להימשך זמן מה.

לעומת זאת, מי שעיניו בראשו יכול לראות שגוגל מציעה פתרונות נוספים לקידום העסק בתוצאות החיפוש, והעיקרי שבהם הוא "גוגל לעסק שלי".

מה זה גוגל לעסק שלי?

גוגל לעסק שלי, או בשמו החדש "פרופיל העסק בגוגל", הוא דף עסקי שמציעה חברת גוגל ומופיע ב"גוגל מפות".

לדף העסקי הזה יש כמה יתרונות ברורים, ועסק שלא מנצל את המשאב החינמי הזה שענקית הטכנולוגיה גוגל מציעה לו – פשוט מפספס הזדמנות להביא לקוחות רבים.

חשיפה גבוהה

היתרון הראשון של גוגל לעסק שלי הוא החשיפה הגבוהה. בדרך כלל גוגל מציגה דפים עסקיים מיד לאחר המודעות הממומנות.

המשמעות היא שהעסק שלכם יזכה לחשיפה גבוהה מאוד בקרב לקוחות רלוונטיים שמחפשים את השירות שאתם מעניקים.

בניית אמון

אחד הדברים החכמים שגוגל עשו בדפים העסקיים שלהם הוא הצגת דירוג כוכבים וביקורות של לקוחות. הנתונים האלה עוזרים ללקוח לתת אמון בעסק ומגבירים את הסיכוי להמיר אותו ללקוח משלם.

למעשה, ישנם סקרים רבים שמראים כי גולשים ברשת מתייחסים לביקורות האלה כאילו הן המלצות על העסק מחבר או בן משפחה.

הנעה לפעולה

יתרון נוסף של גוגל לעסק שלי הוא היכולת שלו לגרום ליותר לקוחות ליצור קשר עם העסק, על ידי שיחת טלפון, כניסה לאתר או אפילו ניווט לחנות או למשרד.

למעשה, גוגל לעסק שלי מאפשר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ליצור עמכם קשר ישירות מתוצאות החיפוש, בלי צורך להיכנס לאתר שלכם.

כל משווק ומקדם אתרים יודע שכל קליק מיותר עלול לגרום לנטישה של לקוחות פוטנציאליים, ולכן היכולת שלהם ליצור אתכם קשר ישירות מדף תוצאות החיפוש בלי צורך להיכנס לאתר שלכם מגדילה את אחוזי ההמרה בצורה משמעותית.

מחיר

יתרון נוסף ומשמעותי מאוד להרבה עסקים הוא המחיר. למעשה, גוגל לעסק שלי הוא חינמי לחלוטין. כל כניסה לאתר האינטרנט שלכם, כל שיחה שתקבלו וכל לקוח חדש שיגיע אליכם דרך הדף העסקי הזה – לא יעלה לכם שקל!

במקום לשלם על לידים, על קליקים או על חשיפות, אתם יכולים לקבל את כל אלו בחינם.

נכס חיוני לכל עסק

לכן, כאשר אתם שוקלים כיצד לקדם ולשווק את העסק שלכם, כדאי לכם מאוד להקים דף עסקי בגוגל ולקדם אותו כמו שצריך.

ישנם לא מעט עסקים בארץ ובעולם שהדף העסקי הזה מביא להם כמות מכובדת של לידים חמים ולקוחות חדשים מדי חודש.

עבור עסקים רבים, מדובר באחד הנכסים היעילים והחיוניים ביותר, שמאפשר להם ליהנות מזרם שוטף של לקוחות חדשים כמעט בלי מאמץ וכמעט בלי השקעה.

למעשה – וזה טיפ קטן בשביל כל אחד ואחת מכם – כאשר לקוחות משאירים ביקורות בדף העסקי שלכם, הם מסייעים לכם לקדם אותו בתוצאות החיפוש.

המשמעות היא שהלקוחות שלכם יכולים לעשות את העבודה בשבילכם! שווה, לא?

אהבתם? שתפו
אולי יעניין אותך גם:
דוח קידום אתרים

מה צריך להכיל דו"ח קידום אתרים

דו"ח קידום אתרים הוא הכלי שלנו למדוד את עבודתו של מקדם האתרים, לראות שהוא עושה עבודה טובה ולהבין על מה אנחנו משלמים לו. אחרי שבעל אתר קורא דו"ח כזה הוא צריך להיות מסוגל להבין לאן הכסף שלו הולך ומה הרווח מההשקעה.

חשוב מאוד להבין מה מכיל הדו"ח ומה אנחנו לומדים ממנו. אם הדו"ח לא ברור מספיק, אולי המקדם לא ממש יודע מה להציג בו… במאמר הזה נסביר מה חשוב שיהיה בדו"ח ומה אנחנו לומדים מהנתונים המופיעים בו.

קרא עוד >>
איך עושים קידום אתרים לעורכי דין

איך עושים קידום אתרים לעורכי דין?

אחת השאלות שאני פוגש הכי הרבה היא: "רגע, אתה מבין בטיטולים? אם אתה לא יודע מה ההבדל בין האגיס לפמפרס, איך תקדם את חנות מוצרי התינוקות שלי?". השאלה היא טובה, אבל התשובה היא – לא, אני לא מבין בטיטולים, ולא, זה לא יפריע לי לקדם את האתר שלך בצורה הטובה, האיכותית והמקצועית ביותר.
התחום שאני חייב להבין בו הוא קידום אתרים. את התחום שלך אני צריך להבין בצורה בסיסית תוך כדי תנועה, ולכן חברת קידום אתרים אחת יכולה גם לעשות קידום אתרים לעורכי דין, גם לחנות למוצרי תינוקות, גם לצימרים בצפון וגם לחברה לניסור בטון.

קרא עוד >>

רוצה שנבדוק מה ניתן לשפר באתר שלך?