מני וינפלד

חי ונושם קידום אורגני, מומחה לאסטרטגיית קידום ולשיווק דיגיטלי. עושה הכול כדי להוציא כל לקוח מרוצה עד הגג

תוכן עניינים

אהבתם?
שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

גוגל לעסק שלי: דף עסקי שמביא לידים חמים ולקוחות משלמים

גוגל לעסק שלי
גוגל לעסק שלי הוא דף עסקי חינמי שגוגל מאפשר לעסקים לפתוח במפות גוגל, המעלה הגדולה של הדף הוא שהתוצאות מופיעות לפי מיקום נוכחי, כלומר אם חיפשו אותך בקרבה פיזית למקום העסק, עולה הסיכוי שהאתר שלך יופיע בתוצאה גבוהה בגוגל

תוכן עניינים

אחד האתגרים הגדולים של עסקים, ולא משנה אם מדובר על עסקים קטנים של איש אחד או על תאגידים גדולים, הוא להביא לקוחות חדשים.

יש כיום תחרות גדולה כמעט בכל נישה ובכל תחום ולכן יש להקצות משאבים שונים כדי להבליט את העסק מול הלקוחות הפוטנציאליים.

בגלל זה עסקים רבים מעוניינים לקדם את העסק שלהם בגוגל. ככל שהעסק מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך עולה הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים יחשפו אליו.

בניגוד לרשתות החברתיות השונות שבהן הלקוח הפוטנציאלי שלנו פשוט גולל ונחשף למגוון תכנים שונים, בגוגל השליטה נמצאת בידיים שלו – הוא בוחר את התכנים שאליהם הוא מעוניין להיחשף.

זו הסיבה שבזכותה הלידים שמגיעים מקידום אורגני הם לידים חמים יותר שקל הרבה יותר להפוך אותם ללקוחות משלמים.

תוספת מהירה לקידום אתר

ישנם עסקים רבים שנמצאים בשוק תחרותי מאוד. כדי לקדם את האתר שלהם למקומות הראשונים בגוגל הם יצטרכו להשקיע משאבים ולהבין שמדובר בתהליך שעשוי להימשך זמן מה.

לעומת זאת, מי שעיניו בראשו יכול לראות שגוגל מציע פתרונות נוספים לקידום העסק בתוצאות החיפוש, שהעיקרי שבהם הוא גוגל לעסק שלי.

מה זה גוגל לעסק שלי?

גוגל לעסק שלי, או בשמו החדש "פרופיל העסק בגוגל", הוא דף עסקי כמו שיש בפייסבוק, אלא שהוא בגוגל.

לדף העסקי הזה יש כמה יתרונות ברורים, ועסק שלא מנצל את המשאב החינמי הזה שענקית הטכנולוגיה גוגל מציעה – פשוט מפספס הזדמנות להביא לקוחות רבים.

חשיפה גבוהה

היתרון הראשון של גוגל לעסק שלי הוא החשיפה הגבוהה. בדרך כלל גוגל יציג דפים עסקיים מיד לאחר המודעות הממומנות.

המשמעות היא שהעסק שלכם יזכה לחשיפה גבוהה מאוד בקרב לקוחות רלוונטיים שמחפשים את השירות שאתם מעניקים.

בניית אמון

אחד הדברים החכמים שגוגל עשו בדפים העסקיים שלהם הוא הצגת דירוג כוכבים וביקורות של לקוחות. הנתונים האלה עוזרים ללקוח לבנות את האמון בעסק ומגבירים את הסיכוי להמיר אותו ללקוח משלם.

למעשה, ישנם סקרים רבים שמראים כי גולשים ברשת מתייחסים לביקורות האלה כאילו הם קיבלו המלצה על העסק מחבר או בן משפחה.

הנעה לפעולה

יתרון נוסף של גוגל לעסק שלי הוא היכולת שלו לגרום ליותר לקוחות ליצור קשר עם העסק, בין אם על ידי שיחת טלפון, כניסה לאתר או אפילו ניווט לחנות או למשרד (אם יש).

למעשה, גוגל לעסק שלי מאפשר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ליצור עמכם קשר ישירות מתוצאות החיפוש, בלי צורך להיכנס לאתר שלכם.

כל משווק ומקדם אתרים יודע שכל קליק מיותר עלול לגרום לנטישה של לקוחות פונטציאליים, ולכן היכולת שלהם ליצור אתכם קשר ישירות מדף תוצאות החיפוש מגדילה את אחוזי ההמרה בצורה משמעותית.

מחיר

יתרון נוסף ומשמעותי מאוד להרבה עסקים הוא המחיר. למעשה, גוגל לעסק שלי הוא חינמי לחלוטין. כל כניסה לאתר האינטרנט שלכם, כל שיחה שתקבלו וכל לקוח חדש שיגיע אליכם דרך הדף העסקי הזה – לא יעלה לכם שקל!

במקום לשלם על לידים, על קליקים או על חשיפות, אתם יכולים לקבל את כל אלה בחינם.

נכס חיוני לכל עסק

לכן, כאשר אתם שוקלים כיצד לקדם ולשווק את העסק שלכם, כדאי לכם מאוד להקים דף עסקי בגוגל ולקדם אותו כמו שצריך.

ישנם לא מעט עסקים בארץ ובעולם שהדף העסקי הזה מביא להם כמות נכבדת של לידים חמים ולקוחות חדשים מדי חודש.

עבור עסקים רבים, מדובר באחד הנכסים היעילים והחיוניים ביותר, שמאפשר להם ליהנות מזרם שוטף של לקוחות חדשים כמעט בלי מאמץ וכמעט בלי השקעה.

למעשה – וזה טיפ קטן בשביל כל אחד ואחת מכם – כאשר לקוחות שלכם משאירים ביקורות בדף העסקי שלכם, הם מסייעים לכם לקדם אותו בתוצאות החיפוש.

המשמעות היא שהלקוחות שלכם יכולים לעשות את העבודה בשבילכם! שווה, לא?

מני וינפלד

חי ונושם קידום אורגני, מומחה לאסטרטגיית קידום ולשיווק דיגיטלי. עושה הכול כדי להוציא כל לקוח מרוצה עד הגג

אהבתם? שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:
דוח קידום אתרים

מה צריך להכיל דוח קידום אתרים

7 פרמטרים בדו"ח קידום אתרים ומה אנחנו לומדים מהם רשימת פעולות אופטימיזציה המחיר של קידום אתרים נקבע הרבה מכמות השעות שמקדם הולך לעבוד על האתר, וזה בעצם שלל פעולות קידום

קרא עוד >>
איך עושים קידום אתרים לעורכי דין

איך עושים קידום אתרים לעורכי דין

שאלה שכל מקדם אתרים נשאל לא פעם מלקוחות חדשים, אתה מבין בתחום שלי? אם לא איך תוכל לקדם אותי? אם אתה לא יודע מה ההבדל בין טיולון לעגלה איך תוכל לקדם חנות של מוצרי תינוקות?
אז לא, אני לא חייב להבין בכל תחום שאני מקדם, אני חייב להבין בקידום אתרים, את התחום שלך אני אלמד ברמה בסיסית תוך כדי פעולה, אז חברת קידום אתרים אחת יכולה לקדם גם חנות צעצועים, גם חנות ריהוט, גם פיצה, וגם צימרים בצפון, הפעולות הם אותם פעולות.

קרא עוד >>

רוצה שנבדוק מה ניתן לשפר באתר שלך?